♂♬ஐ♂I LOVE SIBIL❤ஐ❤♬
♂♬ஐ♂I LOVE SIBIL❤ஐ❤♬
*مـــن خـــاصــم عادي بودنت رو ب نمایش نذار*
دوس دخترخوب...... نعمته والا

♥ خب  اگه دوس دخترکسی این شکلی نبود ♥ 

♥ واقعا وعملا گوش کوبه ♥ ♥ 

♥ قابل توجه آقاپسرا♥ 

♥ ﺩﺧﺘﺮﯼ ﮐﻪ ﭘﺮﻭ ﻧﺒﺎﺷﻪ ... ♥

♥ ﺣﺎﺿﺮ ﺟﻮﺍﺏ ﻧﺒﺎﺷﻪ ... ♥

♥ ﺷﯿﻄﻮﻥ ﻧﺒﺎﺷﻪ ... ♥

♥ ﺑﺎ ﺧﻨﮓ ﺑﺎﺯﯾﺎﺵ ﻧﺨﻨﺪﻭﻧﺘﺖ ...! ♥

♥ ﺍﺯﺕ ﭘﺎﺳﺘﯿﻞ ﻧﺨﻮﺍﺩ ...! ♥ 

♥ ﻋﮑﺲ ﻗﺪﯾﻤﯿﺘﻮ ﺍﺯﺕ ﺑﻪ ﺯﻭﺭ ﻧﮕﯿﺮﻩ ... ♥

♥ بدونه ﺣﻖ ﺑﺎ توعه ﺍﻣﺎ ﺑﺎﺯﻡ ﭘﺎ ﻓﺸﺎﺭﯼ ﮐﻨﻪ ...! ♥

♥ ﮔﺎﺯﺕ ﻧﮕﯿﺮﻩ .... !! ♥

♥ ﮔﻮﺷﯿﺖ ﺯﻧﮓ ﻣﯿﺨﻮﺭﻩ ﭼﺸﺎﺷﻮ ﭼﻬﺎﺭﺗﺎﯾﯽ ﻧﮑﻨﻪ ﺗﻮ ﮔﻮﺷﯿﺖ ... ! ♥

♥ ﺑﻪ ﺣﺮﻓﺎﺕ ﮔﻮﺵ ﻧﮑﻨﻪ ... ! ♥

♥ ﺩﺧﺘﺮ ﻧﯿﺴﺖ ... ♥

♥ گوشکوبــــه !!!!! ♥

 



نظرات شما عزیزان:

mahtab
ساعت22:08---22 خرداد 1393
با توجه ب جوابی ک به کامنت قبلیم دادی گفتم
پاسخ:هان افتاد


mahtab
ساعت12:41---22 خرداد 1393
تو کدوم ده کوره ای مونث مذکرو میکنه؟!
مسئولان رسیدگی کنن
پاسخ:چی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟


mahtab
ساعت14:41---21 خرداد 1393
سه مدل مي کنمت : . . نمي دوني چطوري؟ . . 1.درکت مي کنم 2. عاشقت مي کنم 3. يه فکري به حال اون ذهن خرابت مي کنم

پاسخ:ذهن من خرابه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟می دونستم آخرش اینومی گی ماهم جنس بازکه نیستیم حالااگه مونث بودی یه چیزی


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ ] - [سه شنبه 20 خرداد 1393برچسب:,] - [❤❤❤گیتی❤❤❤]
Copy right © TemplateWorld